Малко снимки на мръсен,и на чист колектор 
Темата е за размисли и страсти и като продължение на тази от Фиат форума,има ли смисъл да си трошите колите с короселина или да го свалите?
И има ли смисъл от цялата процедура след почистването?
И използвайки момента да си смените ангренажа,че и тои се сваля....
Добре че на другата ЕГР-а е бил запушен някога си,и там не беше като на тази.Втори път процедурата само срещу заплащане
Мъката е голяма,много разглабяне много нещо..
Може да си смените свещите,ангренажа,помпата,гарнитурата и половината ролки докато си чистите колектора
Ползата ли?Според мен има и то голяма,е ако и вашият е такъв като моя.При мен бяха останали малки дупки за въздуха.
С кореселин няма да постигнете ама никакъв ефект.Ще виждате почистена част но само тази отпред от към дросела.Аз като го свалих го киснах цяла нощ в 5 литра кореселин...след това го пръсках с Меглио,и така не стана.Също така и спрейчетат не вършат работа.Единственото което помогна е около 7 лв. на мивка с пароструйката.








Темата е за размисли и страсти и като продължение на тази от Фиат форума,има ли смисъл да си трошите колите с короселина или да го свалите?
И има ли смисъл от цялата процедура след почистването?
И използвайки момента да си смените ангренажа,че и тои се сваля....
Добре че на другата ЕГР-а е бил запушен някога си,и там не беше като на тази.Втори път процедурата само срещу заплащане

Мъката е голяма,много разглабяне много нещо..
Може да си смените свещите,ангренажа,помпата,гарнитурата и половината ролки докато си чистите колектора

Ползата ли?Според мен има и то голяма,е ако и вашият е такъв като моя.При мен бяха останали малки дупки за въздуха.
С кореселин няма да постигнете ама никакъв ефект.Ще виждате почистена част но само тази отпред от към дросела.Аз като го свалих го киснах цяла нощ в 5 литра кореселин...след това го пръсках с Меглио,и така не стана.Също така и спрейчетат не вършат работа.Единственото което помогна е около 7 лв. на мивка с пароструйката.
Comment